Jump to content

Whineminster

Members
  • Content count

    2,025
  • Joined

  • Last visited

About Whineminster

  • Birthday 03/07/1986

Profile Information

  • Four Letter Airport Code For Weather Obs (Such as KDCA)
    KORH
  • Gender
    Male
  • Location:
    Westminster, MA - 1100'
  • Interests
    Living above 1000'

Recent Profile Visitors

1,842 profile views
  1. Whineminster

    Super, Duper SWFE

    Yeah plowing it was a pain it's like plowing sand, the banks don't stick they just fall back into my driveway lol
  2. Whineminster

    Super, Duper SWFE

    How much accretion?
  3. Whineminster

    Super, Duper SWFE

    Same here, pixie dust
  4. Whineminster

    Winter Begins Jan 20th AWT

    But what about me?!!!
  5. Whineminster

    Winter Begins Jan 20th AWT

    I think at 1PM at the gtg when Euro comes out we'll know for sure what happens
  6. Whineminster

    Winter Begins Jan 20th AWT

    He's not seeing IP, and neither are we. Straight SN++++ for us no rainy chaser.
  7. Whineminster

    Jan 18 Appetizer

    Oh well yeah that's just a waste then, I stand corrected
  8. Whineminster

    Winter Begins Jan 20th AWT

    That was taken the day after all the ice fell....soooo no.
  9. Whineminster

    Jan 18 Appetizer

    Pre treating, better safe than sorry is how almost all states and DPWs play it now because the politicians and residents give them so much crap if the roads are bad.
  10. Whineminster

    Winter Begins Jan 20th AWT

    The wind kinda helps knock the ice off the trees.....like if you took a stick and shook it, the ice fractures and falls off. And then if it's even slightly windy during the storm, ice doesn't accumulate really.
  11. Whineminster

    Winter Begins Jan 20th AWT

    You're a man's man, you can handle it.
  12. Whineminster

    Winter Begins Jan 20th AWT

    Colder and less snow. Plus it's in and out of here in a flash.
  13. Whineminster

    Winter Begins Jan 20th AWT

    Damaging ZR storm still on for you?
  14. Whineminster

    Winter Begins Jan 20th AWT

    Rain for us, snow for NNE peepers. gradient winter.
  15. Whineminster

    Jan 18 Appetizer

    Terrible morning commute incoming
×