Jump to content

TheDreamTraveler

Members
  • Content count

    89
  • Joined

  • Last visited

About TheDreamTraveler

Profile Information

  • Location:
    Enola, PA

Recent Profile Visitors

334 profile views
  1. TheDreamTraveler

    Central PA Spring/Summer 2019

    lol I like how that line of storms basically split apart once it got near me.
  2. TheDreamTraveler

    Central PA Spring/Summer 2019

    Definitely. I'll take a 2 hour lightning show like that any day. Barely rained either so it made it really easy to watch. I'm wondering how long that line to our west holds up. It looks like there's a couple of pop ups in lancaster.
  3. TheDreamTraveler

    Central PA Spring/Summer 2019

    This is some of the best thunder and lightning I've seen in a couple years. It's been nonstop for 1 1/2 hours at least.
  4. TheDreamTraveler

    Central PA Spring/Summer 2019

    Well my parents just had their 40 year old cherry blossom tree snap in half. They've lost 4 or 5 trees that old since last year. The wind around 4 pm was pretty crazy.
  5. TheDreamTraveler

    Central PA Spring/Summer 2019

    Gonna be at my nieces birthday party tomorrow...it's an outside party and it's supposed to feel like 113. At least they have a pool but the pool water is almost 80 lol so barely refreshing at all
  6. TheDreamTraveler

    Central PA Spring/Summer 2019

    Yeah looks like there's no more flood threat or any rain at all.
  7. TheDreamTraveler

    Central PA Spring/Summer 2019

    We've gotta be at a record for most flood watches in 2 years...right? I was helping my dad dig a trench around his shed and filling it with rocks the other day so the water stops flooding and getting into his shed. Has a tube that transports the water to the back of the yard into the gutter behind the fence. He's had that shed for over 30 years and he never had problems with it flooding the inside until the past 2 years.
  8. TheDreamTraveler

    Central PA Spring/Summer 2019

    The rain has been relentless for hours now. Supposedly we've had 3 inches so far and there's another 1-2 inches to come in the next hour or two.
  9. TheDreamTraveler

    Central PA Spring/Summer 2019

    76 degrees with a 72 degree dew point at 2 am. It's nasty out. Makes me grateful I have ac...
  10. TheDreamTraveler

    Central PA Spring/Summer 2019

    Felt like 97 degrees around 11 am. It's a lot better now but still kinda bad. Luckily been avoiding all of the rain.
  11. TheDreamTraveler

    Central PA Spring/Summer 2019

    It poured over here in Enola but not for very long
  12. TheDreamTraveler

    Central PA Spring/Summer 2019

    These storms were way better than anything I got during our 3 day severe weather stretch. Also I'm pretty sure I saw a plane get struck by lightning lol
  13. TheDreamTraveler

    Central PA Spring/Summer 2019

    I went to their site and checked the day 1 outlook and that's what was there. I guess they just changed it? Checked and the one you posted seems right.
  14. TheDreamTraveler

    Central PA Spring/Summer 2019

    SPC outlook for today
×